Wednesday, March 6, 2013

I never said I was deep



Ne znam da li će Adrian Mole u nekom svom novom dnevniku pomenuti Jarvis Cocker-a, bar iz tog razloga što je nekada putovao u Sheffild. Zapravo je, kada se zamisliš, stvarno čudno da  Sue Townsend nije pomenula Jarvisa, ali o tome neki drugi put. Zapravo, kada se zamisliš, ja sve ovo kobajagi pričam.



Iako je album Further Complications izašao u javnost pre nekoliko godina, jedna pesma posebno opseda moju sestru, a ja, kao sestra, moram i o tome da razmišljam. Iako sam joj nekoliko puta rekla da je pesma apsolutni hit i da je sasvim genijalna, iz nedelje u nedelju mi usput dobaci: slušam Jarvisa, pesma je takav hit!




Kratak  off:
-S obzirom na to da sam još u osnovnoj školi naučila osnove astrologije, jer se nije retko dešavalo da nakon rečenice- imala sam pismeni, sestra kaže: Saturn ti je retrogradan, i onda uvek otvori neku knjigu, a u tim prilikama je uvek imala po neku knjigu u ruci; iz tog razloga, a i nekih koji nisu astrološke prirode, jako se zamislim nad svime što moja sestra kaže.-

Već nekih pola godine bar nekoliko puta sedmično pustim famoznu pesmu: I never said I was deep.
Uvek se poistovetim sa Jarvisom kada kaže ‘’I never said that I was clever’’, osećam empatiju kada izgovori: "My morality is shabby, my behavior unacceptable’’, nasmejem se kada otpeva stih ‘’And if you're waiting to find what's going on in my mind, you could be waiting forever’’ a potom mi malo podigne pritisak dok se samokritikuje ali to traje do momenta u kom izjavi: "No, I'm not looking for a relationship-- just a willing receptacle."

Za kraj, mogu samo da kažem : slušam Jarvisa, pesma je takav hit!

Dakle, I never said I was deep, but I am profoundly shallow







0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes