Thursday, October 20, 2011

Mistery


Ona jedna izlazi iz kola i lagano stavlja stopalo na beton.

Samo sam htela da mi se skinu s’ vrata
I ulaznih i zadnjih
I da potom ta vrata nestanu
I da ostanem unutra sama, sasvim sama
I da onda kao Ruso, al’ različita od njega
Živim sama.
I da pišem redove tačne.

Ali je stigao poziv da putujem prekookeanski.

Ona druga u svom stanu juri da nahrani mačku i pali cigaretu.

Meni su rekli da gledam svoja posla!
Pa ja sam to i pokušavala,
naći posao!
Šta ja mogu što oni ne znaju
šta predstavljaju slike koje su dali
pokačiti na zidove.
To je moderna?
To je horor!

Ona, što je nekada u beloj devojačkoj sobi volela, volela Rablea, sad žmuri pored lampe:

Ispod radijatora se nešto čuje
A radijator se tek do pola vidi
Da li je to piton
Ili anakonda
Ili gabonska ljutica
Oh, strahovi će me ubiti
Moram sobu pospremiti!

U jutru jedna ona ispred vrata stavlja kantu sa kesama i susetki kaže:

Ah, nije da ga nisam našla
Oh, našla sam ih i više,
I više no što sam htela
Ali se tako desilo, znate, ja sam srećnica
Tako se zgoda desila i ja sam ostala sama
Bez njih, i da vam kažem, srećnica, eto šta sam.

U jutru, u kiši, jedna ona nalazi novine i čeka kusur.

Pa dobro, pogrešila sam dan. Nekad pogrešim i godinu, pa se ne uznemirim. Kako gde?
Pa nekada, šta ja znam, desi se eto, juče ili preključe, ne znam baš tačno, bila je nekakva gomila napolju, i ja nisam znala šta bi trebalo da uradim, i gde da se denem, a stomak mi se naduvao
pa nisam htela napolje, a bilo mi je mučno slušati gužvu, i onda sam jela kekse
i sveži džem, kako, kakve to veze ima sa… sa čim?

O jednoj njoj se vekovima peva.
Jedna ona je Potočnik Kora.
O jednoj njoj postoji bajka.
Anabel Li se sa legendom stopila.




0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes