Saturday, October 8, 2011

daleke kratke poruke iz nehaja


                                                                                                             (2002., Beograd)

U zavesi
Moja prijateljica je dala jednostavnu definiciju sreće: Srećan je onaj koji prihvata stvari. Verujem da je tako.

P.S.
Razmišljala sam I razmišljala I sigurno da bih još razmišljala da nisam bila ograničena vremenom.

Čestitka
Toliko raširenih ruku! Jebote, nisam sama, a počeću da slinim!

Po brdu hod
Sneg pada, suv, vetar duva, podseća na ne znam šta, javicu se sutra pre podne.

Ccc
Čula sam se sa mamom, popravljala je zube, ja sam se smejala, zubar joj je strugao 7 zuba, ja sam se smejala, ona je pretila da će spustiti slušalicu, doktor se divio kako je izdržala.


Mesto definiše upotrebu stvari
Ovi iz Albatrosa ne prestaju da se deru. Svaki susret im je kao radna akcija.

Posle 9
Nekako nemam snagu da primam nove sadrzaje

Samo kreativno!
Decembar je sam po sebi depresivan, a kada je u blizini jos neki hronični depresivac sve se čini triput sumornijim.

Kako, kako?
Čovek treba da pomogne samom sebi, zato čovek I jeste mera stvari, proceni po sebi šta I kako može.

Nije normalno?
Prirodno stanje čoveka je da bude zdrav.

Sutra
Kupila sam karte za Atelje za pelikan jer u narodnom nema mesta za govornu manu.

Put osnovnog faksa
Neka kokoška je naklapala kako je Cune Gojković bio zaljubljen u njenu drugaricu kada su odlazile u hotel Bristol na igranke. Pricala je meni, od svih ljudi u tramvaju!

Džaba i Nin
"Strah i njegov sluga "…nisam mogla do kraja, nikako, mislim da ta Mirjana nije sasvim normalna, mračna je, vratila sam knjigu i uzela Montenjove oglede.

Na groblju
Rekla sam, zapravo je to više ličilo na mucanje, da svakoga dana dobijamo dokaz da ljubav, zapravo, ne zavisi ni od odsustva ni prisustva, ni od čega, da je apsolutna i sasvim bezuslovna.

A u qurac
Danas sam morala da dam oko ... maraka za dug onom info-stanu, samo zato sto je mama zadnjih godinu dana govorila ''qurac ću im platiti'' a danas je rekla ''skinućemo ih s qurca.''

Izabrani stihovi
Baš sam se danas otrovala nečim iz Mc-a, sada je malo bolje,ali, jebi ga, 8 sati otišlo u vetar.
V. trenutno drži čas "čekaj Ivice, da li ispred piše cis?- ''gde''- pita Ivica "cis ha cis…." Na moju današnju muku ovo je pesma.

Novci su jako bitno pomagalo u životu suvremena čoveka
Čekam da dobijem penziju da bih se učlanila u biblioteku, da bih otišla na plac, da bih kupila kvasac za pčele. Nadam se da će ček uredno stići.

P.S.!
Sada moram da krenem, pisaću malo kasnije, kada se vratim.



Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes