Thursday, January 12, 2012

Kupčeva jada


Gde ideš?
Na pomen.
Muško, žensko? E, srećan Božić!  Gde si bila? Mislim, jesi ovde? E slušaj, super je ova pesma! Meni je super Vlado Georgiev.
Mislim da znam jednu pesmu. Uzeću četiri ruže.
Ima strava pesme. Ja slušam Ćetkovića, on mi je, ono, super kad sam u bedaku, ono, urban bedak... mislim bolje njega nego ''otišla si jednog dana'', kapiraš? Oćeš crnu ili zlatnu mašnu? Super je Georgiev. A koju pesmu znaš?
Ne sećam se teksta.
E strava je, sve su mu strava. Evo, 500 dinara. Šta da ti kažem, pazi, gore duva.


Je l' mogu da vam pomognem?
Gledam boje, nisam se još ni za jednu opredelila, malo ću da razgledam.
A kakvu boju hoćete?
Hoću neki hladan ton.
A šta je to 'hladan ton'? Mislim, je l' mogu da vam pomognem?



Izvini, a da te pitam, je l' ti živiš u mojoj zgradi ili si bila slučajno?
Ne živim, nisam bila slučajno.
A jesi možda išla na jogu?
Jesam.
Kod one na II spratu? A kolk'o vas ima?
Ima nas otprilike desetak.
A kojim je to danima?
Ti biraš kog ćeš dana. Možeš svakog dana.
To ima više grupa?
Da.
A je l' ideš liftom?
Ne idem, kažem ti, II je sprat. I dobra je, ako planiraš, eto, ne plaćaš  prvi čas.
Ma nije to, već mi svi isto plaćamo struju i lift. A ne treba tako jer mi nemamo toliko gostiju. I nije fer da mi plaćamo. Pa je l' fer?
Ne znam, valjda nije, razgovaraj sa njima.
Ma jok. Evo ti kesa. Zdravo.


Je l' mogu da ti pomognem?
Gledam, hvala, zatražiću pomoć ako zatreba.
Super su nam ove torbe, jesi videla? A imamo i jakne nove, skroz strukirane. Pipni. A te cipele su jedini par, 37.  A jesi videla čizme? Te su prošlogodišnji model. Vidim da voliš zelenu, nemamo sada zelene čizme ako njih tražiš.


Šta neka, pa nek me čuje, boli me, šta on ima od svog života u autu? Jebo ga auto. Šta on ima lepo u svom životu?
Izvinite, je l' imate šampinjone?
Jebo ga da ga jebo. Imamo, koju hoćeš klasu? Sve je to isto da ti kažem, na ovoj III imaš više tufni, al' to se lako skine. Neka jede govna, bre. Pa to je sve poludelo. Vidi onog gde se parkir'o, neću da mu kažem, nek mu naplate kaznu, boli me. A jesi gledala onu babu na tv-u? Jebo te, kaže super živim, penzija mi dobra, došlo mi da skinem papuču i da gađam televizor.
I celer. Znaš, slušam te, ne treba na babu da se ljutiš, mediji stvaraju takvu sliku.
Ma nek jedu govna. 586 dinara. Nemam da ti vratim 4 dinara. 


Šta ti treba?
Dobro veče, imate li ramove u boji drveta 20 X 25?
Uuu, teško ćeš to da nađeš. Čekaj da pritegnem ovaj kanap. A šta će ti ramovi?


Dobar dan, da li imate lampe...
Sve vam je tu izloženo.
Imate li lampe ovog tipa u....
3370 dinara.
u beloj boji?
Sve vam je tu izloženo.



Napomene:
1. Ni jednog od ovih prodavaca lično ne poznajem.
2. Ne postoji zakon u Srbiji koji nalaže da prodavac ne sme da počne sa drugom prodajom dok ne završi sa prethodnom. Na brzinu treba da pokupiš ono što si kupio, pregledaš račun, platiš, popakuješ sve u torbu/e i setiš se gde da vratiš novčanik. Pošto nema vremena, od svega toga uspeš samo da platiš i da na brzinu popakuješ stvari. I treba još da se osećaš čovekom.


6 comments:

etotako said...

tela sam ti reci sve sto sam ti vec rekla preko maila :)
sedi pet!

ovakve "crtice" jesu zivot. sve ostalo je "koteplacija" sto bi rekla moja baba.

rudar posmatrac said...

Ala ti imas para za kupovinu. :)
Odlicno. I saglasan setotako.

Vanja Todorović said...

Hvala! Ako nađeš u parku plavu torbu, odmah zovi. Pola para je tvoje. Ide za ''užase reala''. Druga polovina ide na ''užitke imaginarie'' gde će 10 blogera pričati, sve vreme, o svemu što im na um padne na zaprepašćenje svekolikog pučanstva.

rudar posmatrac said...

U kom parku, odgovaraj bez okolisanja! :)

Vanja Todorović said...

A valjda omladinskom. U njemu , kažu, kad uđeš uvek nešto nestane. Meni nestao kačket, zla volja, sveska. Park je odlučio da su nekom drugom potrebni. E, kad je tako, jasno je valjda kome ta torba sleduje.

rudar posmatrac said...

Bice i novih torbi i novih gubitaka, dasti ziva i zdrava.
I da pises i dalje vako dobro.

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes