Wednesday, May 2, 2012

prvoga maja- od dabrova ni traga



Koračam po puteljku


i već sam u krošnji


jedno me magare gleda


i ja gledam magare


jedno pored mene prolazi


a neke šašave svinje
svoj ćef gledaju



patka i labud


dva labuda postaše


a polje maslačka 
miriše bajno


odjednom, gle, straha nesta


idite drugde, krava kaže


tamo gde sede
 dva para nogu


a jedna ribica 
u krugu pleše


gde je mesec do pola jasan


i gde te jedan nemi pogled
sreće


gde ima 
i vrisak malenog cvrčka
u baldahinu mekom


i jedna okačena šuma
u vodi


potom, 
u čamac stupi jednom nogom


 i popni se stepenicama 
do vrha


iz vode će te pozdraviti 
sunčeva sestra


ti reci šta ti je volja



(Hej, mogla me močvara progutati!)

4 comments:

T. Todorovic said...

Prelepo!!!

D. Bratun said...

Zaista!

etotako said...

carice

Anonymous said...

Prelepo!

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes