Saturday, May 21, 2011

Vožnja


Juče neka žena, koju sam videla na fakultetu, uđe sa mnom u tramvaj, i ja pitam da li hoće da sedne i ona kaže da neće, da ja sednem. I sednem. I stane kraj mene i počne da priča o vremenu, kakvo je, kako se klima promenila, kako je bilo u Africi kada je živela tamo ili u Kanadi, gde joj je sestra, i zašto joj se brat nakon 14 godina vratio iz Rima, i to baš zbog klime, ''I znate, ljudi greše, krenu, a ne znaju kakva je klima. I znate, ljudi greše jer jedu sve te začine, a Arapi znaju da ne treba,''
Mislite na sušene biljke?'
 ''Da, na sušene biljke. i Arapi to znaju i koriste samo crvenu papriku, I patlidžan, znate, on divno upija svu tu vlagu, najbolji je zeleni, ali ga ovde kod nas nema…I znate, ljudi misle kada kupuju kreme, da je sve to isto, ali nije. Ljudi greše, postoje 4 tipa kože, ja znam, ja sam medicinski tehničar, postoji suva koža, masna koža, mešani tip kože.....I da, u moje vreme, u vreme vaših roditelja, čovek je morao sve da zna, i znalo se da je to normalno.''
I onda, koji trenutak kasnije, nakon što sam klimnula glavom, ona kaže: ''Eto, ima i mladih poput vas koji su kao mi, znate nije normalno da ste stručnjak, nije normalno da ste stručnjak samo za jedno, Ja izlazim ovde.''

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Premium Wordpress Themes